Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

wtorek, 23 kwietnia 2013

Wołosi cz.3 - lekka piechota

Mimo, że ostatnio zacząłem bawić się makietami staram się trochę też malować. Po skończonej armii Wampirów do HotT postanowiłem nadrobić nieco zaległości w malowaniu Wołochów. Dzisiaj prezentuję 2 podstawki lekkiej piechoty, kuszników i strzelców.

Chociaż większość piechoty u Wołochów stanowili łucznicy, bardzo dobrzy z resztą, to w niewielkich ilościach część piechurów uzbrojona była w kusze i broń palną. Stwierdziłem, że warto ich pomalować dla urozmaicenia armii oraz żeby wykorzystać figurki których mam więcej. Do pomalowania zostały zaledwie 2 podstawki: ciężkiej piechoty i chłopów. Figurki są już na podstawkach roboczych i pokryte podkładem, ale kiedy pojawią się na blogu tego nawet autor nie jest w stanie powiedzieć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz