Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

sobota, 27 kwietnia 2013

Konkurs malarski DBA

Na stronie Forum Strategie rozpoczął się konkurs modelarski na najładniejszą armię do DBA. Oczywiście zgłosiłem się do rywalizacji z armią Husytów IV/80. Termin nadsyłania prac upływa we wrześniu, do tego czasu należy dokumentować swoje malarskie postępy na forum.
Podejrzewam, że będę jedyną osobą, która zgłosi się z armią w skali 10mm. Zdecydowana większość uczestników maluje figurki w 15mm, ale niech moje zgłoszenie do konkursu będzie jakąś formą promocji gry w mniejszych skalach.
Zdecydowałem się pomalować husytów z 2 powodów. Po pierwsze zawsze chciałem ich mieć w swojej kolekcji, a po drugie dzięki 5 wozom bojowym, wg zasad DBA, nie muszę wystawiać obozu, który jest wymagany w regulaminie konkursu. Mam nadzieję, że konkurs zmobilizuje mnie do skończenia armii w szybkim czasie oraz do skupienia się na jednym projekcie do końca, a nie jak mam w zwyczaju malować kilka różnych rzeczy jednocześnie.
Kilka słów o figurkach. Producentem jest Pendraken, cała piechota i wozy bojowe mam z tej firmy. Ponieważ rycerstwo, które sprzedaje Pendraken nie pasuje do okresu wojen husyckich, zamówiłem jazdę z firmy Old Glory. Figurki powinny dotrzeć do mnie, dzięki Szwagrowi, w połowie maja. Nigdy nie miałem do czynienia z tą firmą, dlatego nie wiem jak modele obu firm będą ze sobą współgrać. Gdyby okazało się że nie będą dobrze razem wyglądały mam plan awaryjny żeby element generalski wykonać z piechoty. Równolegle do forum Strategie, postępy z prac będę zamieszczał na blogu. Projekty innych malarzy można zobaczyć TU.
Poniżej pierwszy element powstającej armii - artyleria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz