Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

środa, 6 lutego 2013

Rusini

Dzisiaj przedstawiam drugą stronę konfliktu z publikowanego wcześniej raportu bitewnego. Prezentowana armia to III/78 Early Russian 1054-1246 AD do DBA wersji 2,2. Podobnie jak w przypadku Mongołów, figurki są produkcji TB Line. Nie pomalowałem jednego oddziału najemnych rycerzy, który jest dostępny w tej armii jako opcja dla sojuszników albo hord. Figurki mam, ale póki co chęci brak.


Pomalowałem za to dodatkowy element kawalerii, ponieważ początkowo figurek miało być 5 na podstawce, ale ostatecznie przykleiłem 4. Z pozostałych modeli wyszła dodatkowa podstawka. Zamierzam pomalować kilka dodatkowych elementów kawalerii i łuczników, wtedy będę mógł wystawić drugą ruską armię czyli IV/44a Post-Mongol Russian 1246 -1380 AD. Póki co jest to odległa przyszłość. Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć.

Cała armia

Kniaź i jego wierni bojarzy

Lekka jazda

Włócznicy

Lekka piechota

Hordy

Ciury obozowe i sojusznicy

Obóz

1 komentarz:

  1. bardzo ładne to coś...:)
    to jest pierwszy zachęcający komentarz.
    a to pisałam Ja-Żona!

    OdpowiedzUsuń