Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

niedziela, 29 września 2013

Książęta Wampirów

Wrzesień powoli się kończy, jest chłodno, deszczowo i pochmurno. W sam raz aby pokazać zdjęcia armii Książąt Wampirów do HotT.
Poniższa armia należy do mojego Brata, większość figurek została jednak pomalowana przeze mnie. Zdjęcia niektórych ukończonych oddziałów publikowałem już wcześniej, ale niektóre figurki były malowane dobre 2 lata temu. Co można powiedzieć o tej armii? Większość oddziałów z Warmastera znalazła swoje odpowiedniki w HotT, niestety ciągle nie mam zastosowania dla Black Coach'a. Model ze względu na swoją znaczną długość, a tym samym na wielkość podstawki, raczej nie pojawi się na polu bitwy. Modele nietoperzy, wilków, duchów zostały pomalowane przez Brata, reszta to moja robota.

A teraz czym dysponują umarlaki w tej wersji (podaję nazwę z Warmastera i moje przyporządkowanie w HotT):
Vampire - Hero,
Necromancer - Magician
Hero on Winged Nightmare - Aerial Hero
Zombie - Hordes
Grave Guards - Blades
Black Knights - Knights
Dire Wolves - Beasts
Spirit Hosts - Sneakers
Fell Bats - Flyers
Ghouls - Lurkers

Cała armia liczy sobie 47AP, znacznie więcej niż jest wymagane do standardowej bitwy. Brakuje jej zaledwie 1pkt aby móc nią rozegrać tzw BigBattle. Może kiedyś coś jeszcze domaluję, figury są, chęci zdecydowanie brak.

P.S. Z góry przepraszam za nienajlepszą jakość zdjęć.

Latająca eskadra, bohater na Koszmarze i nietoperze

Wampir w otoczeniu bestii

Czarni rycerze

Nekromanta przywołujący upiory

Trupojady

Hordy zombie

Strażnicy grobowców

Cała armia (niestety, fotka strasznie przepalona)

Na koniec prezentowany już wcześniej bastion nieumarłych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz