Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Polacy vs Krzyżacy - potyczka w Basic Imperus 2

W lipcu udało mi się rozegrać małą bitwę z Pawłem z QR Miniatures w Basic Impetus 2. Naprzeciw siebie stanęli, klasycznie, Polacy i Krzyżacy.

Bitwa osadzona gdzieś w realiach Wojny trzynastoletniej 1454-1466r. Widoczne na zdjęciach modele wyrzeźbił i pomalował Paweł. Nie udało mi się udokumentować całego przebiegu bitwy, zrobiłem jedynie kilka zdjęć początkowego rozstawienia. Przy kolejnym spotkaniu postaram zrobić się ich więcej i napisać kilka słów odnośnie samego systemu. Zwycięstwo odnieśli Krzyżacy. Niestety...





1 komentarz:

  1. Pięknie pomalowane figurki w ich naturalnym środowisku! Aż miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń