Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

niedziela, 9 grudnia 2018

Polskie rycerstwo #3

Witam, po kolejnej kilku miesięcznej przerwie. W końcu zmobilizowałem się i zrobiłem trochę zdjęć figurkom, które pomalowałem w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Myślę, że starczy tego materiału na kilka postów.
Dzisiaj zdjęcia ostatniego, trzeciego elementu polskich rycerzy do armii wczesnej Polski do DBA. Jak wiecie armia rodzi się w bólach, ale nie mam specjalnej motywacji, żeby przyspieszyć malowanie. Na razie nie gram w DBA i póki się to nie zmieni nie raczej nie będę malował kolejnych elementów. Zbyt duża kupka metalu zbiera się w pudełkach do systemów, które aktualnie "męczę".
Zapraszam do oglądania rycerstwa. 





1 komentarz: