Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

sobota, 11 lipca 2015

Drzewka prosto z Chin #1

Kilka tygodni temu zamówiłem dwa zestawy drzewek na AliExpress Kto jeszcze nie słyszał o tym cudzie globalnej wioski? W kilku słowach, to duży portal aukcyjny łączący chińskich producentów z ich klientami na całym świecie.
Generalnie, można tam znaleźć niemal wszystko jeśli dobrze się poszuka. Jeśli szukacie czegoś na allegro i widzicie aukcję z wysyłką z zza granicy, gdzie czas dostawy wykosi ok. miesiąca to możecie być właściwie pewni, że sprzedawca ściąga dla Was towar z AliExpress. Biorąc za pośrednictwo godziwą sumkę ;) No, ale nie o podstawach handlu miało być, a o drzewkach do wargamingu.
Wpisując w wyszukiwarkę AliExpress "model trees" wyskoczy nam cała gama najróżniejszych drzewek modelarskich. Ja postanowiłem wybrać mniejsze wzory, max. 8 cm wysokości. Pierwsza paczka dotarła do mnie po ok 2 tygodniach. W kopercie bąbelkowej znajdowało się 16 drzewek, mimo marnego zabezpieczenia transport z Chin zniosły bardzo dobrze. Drzewka nie posiadają podstawek, ale są one do kupienia na innych aukcjach jeśli ktoś by potrzebował. Jakość wykonania całkiem dobra jeśli weźmiemy pod uwagę, że całość (wraz z przesyłką) kosztowała niecałe 4$. Za takie pieniądze, można sobie pozwolić na posadzenie sporego lasu na stole bitewnym.


1 komentarz: