Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

sobota, 28 czerwca 2014

Huzarzy Bauhausu #1


Ponad miesiąc temu skończyłem malować kolejne modele do Warzone'a. A dokładniej piątkę podstawowych żołnierzy tej korporacji, czyli huzarów.
Trochę zwlekałem z opublikowaniem zdjęć gotowych figurek ponieważ nie byłem pewny jak wykończyć podstawki. Po zaprezentowaniu zdjęć Angeliki Drachen, pojawiły się w komentarzach sugestie, że podstawki "zimowe" będą lepiej komponowały się z wybranym przeze mnie schematem kolorystycznym mojego Bauhausu. Postanowiłem pomalować kolejny model - Vulcana, zrobić zimową podstawkę i ewentualnie zdecydować czy pójść w tym kierunku. Całość wyszła całkiem znośnie, więc wróciłem do huzarów i dołożyłem do podstawek śnieg. Dzisiaj możecie obejrzeć rezultaty tych eksperymentów. A niebawem i Vulcana.





Na podstawkę Angeli też spadło trochę śniegu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz