Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

środa, 30 października 2013

Nowe bastiony

Dzisiaj dotarła do mnie paczka z makietami od Eljota z WarForge'a, a w niej zamówione jakiś czas temu bastiony do armii krasnoludów i zielonoskórych w HotT. Sporo czasu zajęło nam dobicie targu, ale w końcu się udało. I oto są...
Co prawda ani krasnoludów, ani orków i goblinów nie mam pomalowanych. Do tych pierwszych nie mam nawet figurek, za wyjątkiem Anvil of Doom i Throne of Power. Ale z czasem może się uda coś dokupić z drugiej ręki (może któryś z czytelników bloga ma zakurzone krasnoludy do Warmastera i chciałby je odstąpić? ;)

Ponieważ moje imperium i ożywieńcy, oraz armia wampirów brata, korzysta z twierdz wykonanych przez Eljota, postanowiłem kontynuować tą linię przy tworzeniu kolejnych armii. Poniżej efekt jego pracy.

Czarne orki bronią wzmocnionych dechami imperialnych ruin
Widok od tyłu...
... i ujęcie z boczku

Krasnoludzkie wrota do podziemnego miasta aktualnie zajmowane przez gobliny
Goblinom też czasem uda się coś zdobyć...
Ujęcie od tyłu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz