Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

sobota, 31 sierpnia 2013

Teren nieprzekraczalny

W tym tygodniu udało mi się skończyć trzy makiety przedstawiające teren nieprzekraczalny, czyli obszar na który nie można wkroczyć w czasie bitwy. Zdecydowałem, że nie będę tworzył niczego wyjątkowego tylko wykorzystam najbardziej popularny pomysł, czyli skały.
Do produkcji makiet wykorzystałem spienione PCV, kamienie, styropian, gładź polimerową, wikol, piasek, farby i posypki modelarskie. Ze spienionego PCV wyciąłem podstawki na które przykleiłem styropian uformowany w lekki pagórek. Do niego przy pomocy gładzi przykleiłem większe i mniejsze kamienie, gładzią pokryłem cały styropian. Kiedy polimer stwardniał naniosłem na niego wikolem i posypałem piaskiem. Po wyschnięciu kleju całość pomalowałem czarną farbą w spray'u. Potem zaczęło się cieniowanie skał i piasku. Na koniec przykleiłem kępki trawki elektrostatycznej i rozdrobionej posypki do produkcji drzewek.
Efekt tej kilkugodzinnej pracy widać poniżej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz