Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

poniedziałek, 18 marca 2013

HotT - Nightmare

Dzisiaj fotki obiecanego wcześniej Hero on Winged Nightmare. Sam model raczej nie należał do łatwych do sklejenia. Miałem spore trudności żeby przykleić górną część ciała do dolnej, postanowiłem więc zrobić mały otworek i wkleić kawałek drutu żeby całość była bardziej stabilna. Malowanie takie jak każdy widzi, d.... nie urywa, malowałem już modele z których byłem bardziej zadowolony. Kolorystyka Nightmare'a wzięta z którejś tam edycji WFB. Wampir tradycyjnie we fiolecie. Najbardziej z całego modelu podoba mi się jak wyszła skała ;-) W kolejce do malowania czekają Ghoule.




2 komentarze:

  1. A co on taki zgarbiony? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby Tobie siedział gość z drewnianym krzesłem na karku też byś się zgarbił ;)

    OdpowiedzUsuń