Kolejny blog o wargamingu wystartował. Ten akurat poświęcony figurkom, malowaniu i graniu w skali 10mm, niezbyt popularnej, ale mojej ulubionej. W miarę czasu będę się starał zamieszczać zdjęcia pomalowanych figurek oraz raporty bitewne.

niedziela, 22 listopada 2015

Nocne gobliny po raz drugi

Następne dwa oddziały hord dołączyły do moich goblinów. 

Malowanie standardowe, ale chyba pokryję dodatkowo płaszcze czarnym washem, bo za bardzo rozjaśniłem ubrania i lekko odstają od oddziałów które pomalowałem uprzednio. W kolejce stoją ostatnie dwa elementy hord, docelowo będzie ich 6 w armii.





5 komentarzy:

  1. Zaglądam tu czasem w nadzieji, że blog jeszcze odżyje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ostał się jakiś wierny fan jeszcze :) od jakiegoś czasu myślałem o wnowieniu działalności. Twój komentarz dał mi do myślenia :) Nie trać nadziei ;)

      Usuń